مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برلزوم تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات طرح های کشاورزی اولویت دار تاکید کرد.

جهاد کشاورزیبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در جلسه ای که با دستورکار کمک های فنی اعتباری سال ۹۶ و اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ که با حضور مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان، نماینده استانداری، بانک های عامل، مسئولین برنامه و بودجه، واحدهای تخصصی سازمان در سالن شماره ۲برگزار شد بر تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات از محل این اعتبارات تاکید کرد.

 محمدپور مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به تشریح کمک های فنی و اعتباری سال ۹۶ و بند الف تبصره ۱۸پرداخت و افزود؛ این اعتبارات فرصتی برای توسعه و اجرای طرح های اولویتدار کشاورزی در زیر بخش های باغبانی، دام، صنایع تبدیلی است.

محمدپور گفت: طرح های اولویتدار کشاورزی با توجه به اشتغالزایی که دارند بایستی با تسریع و تسهیل پرونده تشکیل و فرایند پرداخت تسهیلات با تسریع انجام گیرد.

او سپس به اهمیت جذب اعتبارات اشاره داشت وبیان کرد: بانک های عامل نهایت تسریع را داشته باشند تا بتوانیم بیشترین جذب را از این اعتبارات کسب نماییم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.