رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای ریگان گفت: طوفان های شن خساراتی به جاده ترانزیت ریگان - چابهار وارد و راهداران در کوتاه‌ترین زمان اقدام به پاک سازی وبازگشایی محور می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با حضور امام جمعه ریگان مراسم تجلیل از خدمات راهداران شهرستان ریگان برگزار شد.

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان  با اشاره به حادثه خیز بودن شهرستان ریگان گفت: راهداران ریگانی با از خودگذشتگی خود نمی‌گذارند حادثه‌ای برای افراد رخ دهد.

او ابراز کرد: راهداران سربازان خط مقدم در وزارت راه وشهرسازی هستند که با جانفشانی خود سفر خوشی را برای هم وطنان رقم می‌زنند.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای ریگان در این مراسم با اشاره به اینکه بیش از ۱۳۰ کیلومتر راه اصلی در مسیر ریگان به چابهار در شهرستان ریگان قرار دارد افزود: راهداران به صورت شبانه روزی در این محور گشت زنی دارند.

محمد حسین جزینی ابراز کرد: شهرستان ریگان با توجه به اینکه در مسیر جاده ترانزیت ریگان - چابهار قرار گرفته است طوفان‌های شدید شن  خساراتی به این محور وارد می کنند که راهداران در کوتاه‌ترین زمان اقدام به پاک سازی وبازگشایی محور می‌نمایند.

او عنوان کرد: راهداران ریگانی در بدترین شرایط گرمای سوزان وسرمای کویر ودر طوفان‌های شدید شن به مردم خدما ت رسانی انجام می‌دهند.

در این مراسم از راهداران شهرستان ریگان تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار