معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: اکنون مه گرفتگی پدیده غالب در محورهاست و در برخی مناطق به دلیل کاهش فاصله دید مجبور به بستن جاده شدیم.

جاده های استان کرمان زیر پوشش مهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احسان عراقی زاده معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان درباره وضعیت جاده‌های استان کرمان گفت: در حال حاضر در محور کرمان – بافت به سمت رابر و در منطقه قنات سیر و سنگ صیاد بارش برف خفیف را داریم.

او با اشاره به بارش باران در محور‌های کرمان – بردسیر – سیرجان، کرمان – ماهان و بم - دهبکری از شب گذشته تا صبح امروز افزود: مه گرفتگی پدیده غالب در محورهاست و در برخی مناطق به دلیل کاهش فاصله دید مجبور به بستن جاده شدیم.

عراقی زاده تصریح کرد: در روستای هوتک آبگرفتگی پل را داشتیم که از یک ساعت قبل با حضور راهداران مشکل حل و تردد برقرار شده است.

معاون راهداری استان کرمان با اشاره به بارش باران در گردنه خراسانی محور کرمان – راور بیان کرد: در روز‌های اخیر حادثه و مشکل خاصی در محور‌های استان کرمان به وجود نیامده و در حال برآورد خسارت هستیم، زیرا تخریب برخی راه‌های روستایی براثر سیلاب اتفاق افتاده است.

بارش باران در محور‌های  ارتباطی استان کرمان از شب گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار