معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: کلیه‌های محور‌های ارتباطی در جنوب استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

تردد روان در محور‌های جنوب کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ احسان شاهرخی معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: با توجه به اطلاعیه‌های صادر شده از سازمان هواشناسی مربوط به ناپایداری‌های جوی در جنوب استان کرمان نیرو‌های مجموعه راهداری در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

او افزود: قبل از ورود این سامانه بارشی نیرو‌های راهداری جنوب کرمان در قالب طرح راهداری زمستانی با ترکیب ۱۵۰ نیرو راهداری با ۱۴۰ دستگاه سبک وسنگین راهداری با ۱۰ اکیپ راهداری در ۷ راهدارخانه جنوب کرمان عملیات طرح راهداری زمستانی را آغاز کردنند.

شاهرخی گفت: با توجه با افزایش ناپایداری‌ها در جنوب کرمان و افزایش شدت بارندگی‌ها از رانندگان درخواست می‌شود ضمن به همراه داشتن زنجیر چرخ برای گذر از گردنه‌های برفگیر جیرفت و به توصیه‌های راهداران توجه کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان تصریح کرد: رانندگان از سفر‌های غیر ضروری خوداری و در صورت اضطرار به سفر برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها اداره کل تماس بگیرند.

او بیان داشت:به دلیل شدت بارشها، رصد لحظه‌ی محور‌های ارتباطی از طریق دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌ها و گشت‌های راهداری در حال انجام است.

در تمامی محور‌های جنوب استان کرمان از عصر دیروز بارندگی آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

در مناطق مرتفع و کوهستانی بارش‌ها به صورت برف است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار