با ورود دستگاه قضایی به دلیل حادثه خیزبودن محور مواصلاتی بافت بر ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ای در کوتاه‌ترین زمان تاکید شد.

برطرف کردن نقاط حادثه خیز در محور‌های اصلی بافت ضروریستبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سجاد علیدادی سلیمانی رئیس دادگستری شهرستان بافت گفت: با توجه به پر تردد بودن محور‌های مواصلاتی شهرستان به ویژه محور بافت به سیرجان، اصلاح این نقطه حادثه خیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضروری است.

اوافزود: مقرر شده است که این نقطه حادثه خیز که تعداد دو پیچ چپ گرد و راست گرد را در مسیر قرار داده با توجه به دو طرفه بودن و پر تردد بودن محور به لحاظ وجود مناطق گردشگری و کارخانه فولاد، هرچه سریعتر اصلاح و از وقوع تصادفات جلوگیری شود.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه شهرستان بافت در زمینه زیرساخت‌های برون شهری محروم است، گفت: دو بانده کردن و تعریض راه‌های اصلی و نصب دوربین‌های ثبت تخلفات از ضرورت‌های این منطقه است.

او تصریح کرد: نقطه حادثه خیز کیلومتر ۲۷ محور مواصلاتی بافت به سیرجان با توجه به آمار بالای تصادفات و کسب گزارش‌های متعدد مردمی و پلیس مبنی بر حادثه خیز بودن، در دستور کار ویژه برای رفع مشکل قرار گرفت.

رئیس دادگستری شهرستان بافت به همراه فرماندار این شهرستان از نقطه حادثه خیز محور مواصلاتی بافت به سیرجان بازدید کردند وبر رفعم مشکلات ایمنی این محور تاکید شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار