امام جمعه انار گفت: اگر هیئت‌های اجرایی و نظارت در تأیید و احراز صلاحیت‌ها کوتاهی کنند، حق‌الناس را زیر پا گذاشته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام منتظری، امام جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز به پیام رهبر معظم انقلاب در بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز اشاره کرد و گفت: نماز یک فریضه ممتاز، یکتا و هدیه بزرگ الهی به بندگان است.
او افزود: هر کس بخواهد سروسامانی به اوضاع بهم ریخته و آشفته خود و جامعه دهد باید از ساماندهی نمازش شروع کند.
حجت‌الاسلام منتظری، تصریح کرد: دشمنان ملت ایران و انقلاب اسلامی قصد داشته و دارند با آشوب‌ها و اغتشاشات، انتخابات آینده مجلس را از موعد قطعی خودش به تاخیر انداخته و از حضور حداکثری مردم بکاهند.


او بیان داشت: اگر هیئت‌های اجرایی و نظارت در تأیید و احراز صلاحیت‌ها کوتاهی کنند، حق‌الناس را زیر پا گذاشته‌اند.
حجت الاسلام منتظری گفت: نباید سرنوشت آینده کشور را به دست کسانی داد که هیچ صلاحیتی برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ندارند.
او افزود: به‌طور قطع اگر افراد مؤمن، صالح، انقلابی و توانمند مورد تایید قرار گیرند، اعتماد و امید عمومی تقویت شده و شاهد مشارکت حداکثری مردم خواهیم بود.

حجت‌الاسلام منتظری در بخش دیگری از سخنانش، انتخاب ترامپ و جانسون در آمریکا و انگلستان را نشانگر باطن پریشان و آشفته غرب دانست.

او گفت: یکی از دلایل مهم تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر گفتمان مقاومت و مردود دانستن مذاکره، همین افول و سقوط آمریکا و اروپاست.

حجت الاسلام منتظری افزود: مذاکره با کشور‌هایی که در حال افول و سقوطند، نتیجه‌ای جز ذلت و خواری ندارد.

 

او به روز بیست شش آذر، روز حمل و نقل و رانندگان و روز اول دی‌ماه روز راهدار اشاره کرد و ضمن گرامی‌داشت این روز تصریح کرد: شانه‌سازی جاده‌های منتهی به شهرستان انار از اقدامات بسیار خوب اداره راه و حمل و نقل شهرستان انار است.
حجت الاسلام منتظری بیان داشت: جلوگیری از خسارت‌های احتمالی سیل‌ها به ویژه در جاده مهدی‌آباد، بیاض و جاده انار به طرف رفسنجان از خدمات خوب عزیزان در راهداری است.
او افزود: در تصادفاتی که گاهی اتفاق می‌افتد، برای بازگشایی مسیر جاده‌ها، خدمتگزاران اداره راه زحمات زیادی را متحمل می‌شوند که این جای بسی تقدیر دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار