فعال سیاسی اصولگرا گفت: اصلاح‌طلبان با عبور از روحانی می‌خواهند آراء مردم را به نفع خود تغییر دهند که اهانت به افکار عمومی است.

اقدام اصلاح طلبان بسیار زشت تر از دولت روحانی است/ نمایندگان لیست امید به دنبال ترمیم شخصیت خود هستندابولقاسم رئوفیان دبیرکل حزب ایران زمین در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  در واکنش به مطرح شدن بحث عبور از روحانی توسط اصلاح‌طلبان، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان در حال حاضر موقعیت خود را به شدت متزلزل می‌دانند، همچنین شانس و امیدی برای اینکه بتوانند در مجلس یازدهم حضور پیدا کنند، ندارند، مگر اقلیتی از آنها که رفتار عاقلانه از خود نشان داده‌اند.

فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: حدود ۱۷۰ نماینده اصلاح‌طلب در مجلس حضور دارند که نزدیک به دوسوم جمعیت مجلس را تشکیل می‌دهند، اکثر این افراد درصدد کسب آبرو و ترمیم شخصیت و جایگاه نمایندگی خود هستند، اعتبار این افراد کاملاً خدشه‌دار شده و اعتماد مردم از آن‌ها سلب شده است.

رئوفیان تصریح کرد: اصلاح‌طلبان به خیال واهی خود از تهدید نظام فرصت ساختند و مسئله عبور از روحانی را مطرح کردند تا بتوانند از این طریق آراء جامعه و ریزش رأی خود را به نوعی جبران کنند که البته این خیال باطلی است، زیرا مردم فهیم هستند و قدرت تجزیه و تحلیل دارند، اقدام دولت روحانی نابخردانه و دور از تدبیر بود و به امید مردم آسیب وارد کرد، اما اقدام  اصلاح‌طلبان بسیار زشت‌تر است.


بیشتر بخوانید: لاریجانی و عارف سودای ریاست جمهوری دارند/ مجلس فعلی بسیار بیشتر از دوره‌های قبل ریزش می‌کند


او افزود: اقدام اصلاح‌طلبان مبنی بر عبور از روحانی نوعی اهانت به افکار عمومی محسوب می‌شود؛ به طور کلی اصلاح‌طلبان به خیال خود با این نوع رفتارها می‌‌خواهند آراء افکار عمومی را به نفع خود تغییر دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار