پنجمین جشنواره سالانه بلوط با محوریت تجلیل از افراد، نهاد‌ها و شرکت‌های مسئولیت پذیر در حوزه‌های اجتماعی برگزار شد.

سید وحید موحدی دبیرجشنواره سالانه بلوط در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پنجمین جشنواره سالانه بلوط با حضور هزاران نفر از علاقمندان به فرهنگ و موسیقی بومی از استان‌های کشور  برگزار شد که با برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی بعنوان بخش جنبی جشنواره با ۱۰ غرفه رنگارنگ همراه بود.

او افزود: در جشن افتتاحیه وکیلی عضو هئیت رئیسه مجلس، هاشمی معاون وزیر ارتباطات، آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون و برخی مسولین ارشد کشور و مدیران نهاد‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی حضور داشتند.

موحدی بیان داشت: در ابتدا مصطفی کاویار فعال فرهنگی و نماینده تیم اجرایی نیز بیانیه جشنواره را قرائت نمودنددو  وکیلی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی هم سخنران برنامه بود که پیرو عملکرد و مسائل اداری مرتبط با کمک رسانی سیل توضیحاتی به مردم ارائه نمود.

دبیر جشنواره سالانه بلوط بیان داشت: در ادامه مستند مربوط به سیل و طبیعت لرستان با عنوان"هناسه"ساخته عزیزپور هنرمند دره شهری پخش شد که طبیعت زیبای لرستان را قبل و بعد سیل به تصویر کشیده بود.

این مقام مسئول گفت: در بخش دیگر تجلیل از مدیران مسولیت پذیر در سیل و شرکت‌ها و نهاد‌هایی که سیل زدگان کشور رو مورد حمایت نقدی و غیرنقدی قرارداده بودند که با اهدا هدایا و یادبود و تندیس جشنواره تجلیل شدند. شرکت در نمایشگاه و جشن‌های افتتاحیه و اختتامیه برای عموم آزاد و رایگان بود.

پایان باشکوه و کم نظیر جشنواره بلوط با موسیقی و تجلیل از کارآفرینان ملی همرا شد.

انتهای پیام/م

پایان جشنواره بلوط 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.