سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از راه یابی نمایش صحنه‌ای دانش آموزان این ناحیه با عنوان آژی دهاک درون به سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشور خبر داد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نمایش صحنه‌ای دانش آموزان دبیرستان حضرت زهرا (س) این ناحیه با عنوان  آژی دهاک درون  به سرپرستی خانم شهلا فرضی معاون پرورشی این آموزگاه به سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشور به نمایندگی از خوزستان راه پیدا کرد.

او افزود: این مسابقات در سال تحصیلی جاری و در ۳ سطح مدرسه، شهرستان و استان برگزار شد و پس از آن آثار منتخبین استانی به دبیرخانه کشوری این مسابقات ارسال‌شده است.

نیسی گمراوی بیان داشت: جشنواره فرهنگی هنری امسال از تاریخ ۲۲ مرداد تا ۲ شهریوردر اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود.

 سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با تقدیر از حوزه پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسی فرهنگی هنری؛ مدیر این آموزشگاه و کادر فنی این نمایش صحنه‌ای عنوان کرد: این مسابقات در مدارس باهدف کشف و شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.