مدیر آموزش و پرورش باغملک در شورای آموزش و پرورش گفت: مدارس سبز با قابلییت مقاومت در برابر زلزله در این شهرستان ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: با هدف پر کردن و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در نظر داریم دو پایگاه فعالیت‌های تابستانی در خیابان فرهنگ باغملک افتتاح کنیم تا همه روزه و به صورت صبح و بعد از ظهر کلاس‌های جذاب و سودمندی برای دانش آموزان تشکیل دهیم.

وی افزود: رشته‌های ورزشی فوتبال، والیبال، تنیس روی میز، کاراته و هندبال از جمله کلاس‌های ورزشی و کمک‌های اولیه و تزریقات، موسیقی، آموزش بازیگری و تئاتر، طراحی، نقاشی، نقالی و خوشنویسی جز کلاس‌های مهارت افزایی دانش آموزان است که در تابستان تشکیل می‌شود و در پایان دوره‌ها برای دانش آموزان اردو‌های تفریحی درون شهرستانی برگزار می‌گردد.

نیک مقام با اشاره به تصویب هزینه کلاس‌های تابستانی در جلسه شورای سوادآموزی تصریح کرد: دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی بر اساس هماهنگی‌های انجام شده به صورت کاملاً رایگان در کلاس‌های اوقات فراغت تابستان ۹۸ شرکت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش باغملک ادامه داد:کلاس‌های تقویتی و جبرانی تابستانی برای آموزش و پرورش دارای بار مالی است و با در نظر گرفتن شرایط بد اقتصادی چنانچه شهرداری‌ها به تعهدات خود عمل نکنند نمی‌توانیم کلاس‌های مورد نظر را در تابستان برگزار کنیم.

این مقام مسئول بیان داشت: برای اولین بار در سطح شهرستان  و با همکاری اداره نوسازی مدارس خوزستان مدارس سبز ساخته می‌شود و از ویژگی‌های این مدارس مقاومت در برابر زلزله تا ۸ ریشتر و عایق‌های رطوبتی، صدا و حرارتی در آن‌ها استفاده می‌شود که 3 آموزشگاه در آسماری، گنبد و تیغن ساخته می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.