معاون فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اهواز از ارسال و بررسی ۸۶۰ اثر به فراخوان عکاسی با موضوع سیل در اهواز خبر داد.

مسعود امینی معاون فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به همت حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری اهواز با موضوع سیلی که در فروردین ماه امسال رخ داد فراخوانی در خصوص بحث عکس انجام شد.

او افزود: ۸۶۰ اثر به این جشنواره فرهنگی ارسال شد از استان‌های مانند تهران قم و شهرستان‌ها استان نیز در این فراخوان شرکت کردند که این زحمت را همکاران ما در حوزه فرهنگی شهرداری اهواز کشیدند.

امینی بیان داشت: ۵۰ اثر به عنوان اثر راه یافته و منتخب معرفی گردید که تعدادی از این آثار در نمایشگاه هفته دولت که در محل نمایشگاه‌های دائمی اهواز دایر است برای داوران به نمایش  گذاشته شد.

 معاون فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اهواز تصریح کرد:  هیئت داوران  در این نماشگاه نظر نهایی را اعلام می‌کنند عکاسان می‌توانند مشکلات و مباحث مربوط به حقوق شهروندی را از جانب ما رصد کنند چرا که لنز دوربین یک ابزار بسیار خوبی برای دنبال کردن حفظ حقوق شهروندی است.

این مقام مسئول گفت: در گالری شهر نیز به مدت ۱۰ روز میزبان مردم عزیز هستیم و آثار عکاسان بررسی می‌شود همچنین ما مراسم بین الحرمین را در جاده ساحلی اهواز داریم از عکاسان برتر تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/م

بررسی آثار ارسالی به جشنواره عکاسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.