فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف بیش از ۱۸۵ تن سویای قاچاق در شهرستان پارس آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ۱۸۵ هزار و ۶۶۰ کیلوگرم دانه‌های روغنی سویا به ارزش ۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال در یک واحد انباری در شهرستان پارس آباد خبر داد.

او افزود: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی دانه‌های روغنی سویا در یک واحد انباری در روستای تکله بندی شهرستان پارس آباد، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان با انجام بررسی‌های میدانی و تحقیقات محلی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان حاصل کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: با هماهنگی مقام قضائی و همراهی کارشناسان ادارات غله، تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی به آدرس این انباری اعزام و موفق شدند در بازرسی از محل ۱۸۵ هزار و ۶۶۰ کیلوگرم دانه‌های روغنی سویا که به صورت قاچاق و با هدف توزیع خارج از شبکه دپو شده بود را کشف کنند.

حسینی ارزش کشفیات به دست آمده در این عملیات بنا به اظهار نظر کارشناسان را ۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: با دستور مقام قضائی انباری پلمب و اقدامات قانونی در حال انجام است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.