دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان گفت: باید منشاء دارو‌های قاچاق در استان مشخص شود چراکه نباید این قاچاق را به استان کردستان نسبت داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،علی خداویسی در ششمین کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق محصولات سلامت محور که در دانشگاه علوم پزشکی کردستان، برگزار شد گفت: اعتقاد ستاد مرکزی بر این است که مقابله و برخورد با قاچاق معکوس و پیشگیری از آن باید توسط سازمان آموزش و پرورش آموزش‌های لازم از مقطع مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان صورت بگیرد.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های انجام شده باید منشاء دارو‌های قاچاق در استان مشخص شود چراکه نباید این قاچاق را به استان کردستان نسبت داد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان بیان کرد: متاسفانه در گذشته هر قاچاق سوختی در مناطق کردنشین انجام می‌شد این قاچاق را به اسم استان کردستان ثبت می‌کردند و در حال حاضر نیز قاچاق معکوس دارو که در مناطق مرز نشین اتفاق افتاده به نام کردستان تمام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مکمل فروشی در سطح شهرستان باید کنترل شود و در صورت وجود مغازه دارو‌های مکمل غیر مجاز، برخورد قانونی انجام بگیرد.

انتهای پیام/ع

مکمل فروشی های دارو باید در سطح شهرستان کنترل شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.