به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج، یادواره" شهدای دفاع مقدس الیگودرز" در تالار کمال مجتمع فرهنگی هنری این شهر با حضور جمعی از مسئولان، خانواده شهدا و جانبازان و مردم الیگودرز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،   سردار فتح اله جعفری مسئول موسسه شهید باقری ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این یادواره با بیان اینکه الیگودرز از شهر‌های مهم و تاثیرگذار در دوران دفاع مقدس بوده است، گفت: شهدای خط شکن الیگودرز یکبار از فرماندهان خود نپرسیدند ما را کجا می‌فرستید و چرا میفرستید، زیرا همه آماده رفتن و شهادت بودند.

او افزود: استان لرستان مهد غیور مردانی است که لبیک گویان قلمرو نفس خویش را فتح کردند و از قید شیطان درون رهایی یافتند، عاشقانی که مردانه ایستادند و رفتند تا بمانند.

سرهنگ محمد برامکی فرمانده سپاه الیگودرز نیز در این مراسم اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما رواج دارد و ما باید این فرهنگ را به نسل‌های آتی منتقل کنیم.

او با بیان اینکه شهدا اسطوره‌های تاریخ ما هستند گفت: ما باید راوی زندگی شهدا باشیم و این انتقال نیاز به پویایی دارد و باید با شرکت در مجالس اسلامی و انقلابی این فرهنگ شهادت را ترویج دهیم.

برامکی تصریح کرد: مطالعه وصیت نامه شهدای عزیز را فراموش نکنید و تا می‌توانید مروج وصیت نامه شهدا باشید چرا که این وصیت نامه‌ها حاوی مطالب معنوی مهمی است.

فرمانده سپاه الیگودرز با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نبرد غیور مردان لرستانی را دیدنی توصیف کردند اظهار داشت: رزمندگان لرستانی در عملیات حاج عمران با از خود گذشتگی، رزم بی‌امان و تقدیم شهدای والامقام و سرداران سرافرازی همچون سید مصطفی میرشاکی برگ زرینی دیگر از تاریخ دفاع مقدس را از خود به یادگار گذاشتند.

انتهای پیام/د

یادواره "شهدای دفاع مقدس الیگودرز" در این شهر برگزار شد

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.