امام جمعه پلدختر گفت: بسیج نیروی ولایی و مقتدر، پشتوانه و حافظ اصلی نظام و پیشرو در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام سید محسن موسوی  در جلسه گرامیداشت هفته بسیج شهرستان پلدختر، اظهار داشت: هفته بسیج فرصت مناسبی برای ترویج این فرهنگ و راهکار‌های دفاع و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

وی با تبریک هفته بسیج، افزود: بسیج یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، نظامی و اقتصادی دستاورد‌های مهمی دارد و اقشار مختلف ایران با تفکر بسیجی، پیرو ولایت و رهبری هستند.

امام جمعه پلدختر گفت:آمادگی نیرو‌های ولایی همواره در حوادث گوناگون در دفاع از نظام و ارزش‌ها، اثر گذار بوده و فرهنگ بسیجی باید با قدرت و قوت هر چه تمامتر در جامعه تسری یابد.

وی افزود: یادواره ۳۱۲ شهید شهرستان پلدختر که در هفته بسیج برگزار می‌شود، باید با منسجم و با شکوه و در خور شان شهدا و خانواده آن‌ها و آبروی شهرستان باشد به طوری که در استان و کشور بدرخشد.

حجت الاسلام موسوی بر ضرورت ورود همه دستگاه‌های اجرایی در با شکوه برگزار کردن یادواره شهدا در پلدختر تاکید کرد و یادآورشد: هر جا که نام شهید در میان باشد نباید مماشات کرد و امید که همه بدون هیچ عذری در این راه همت و تلاش کند.

انتهای پیام/د

بسیج پیشرو در دفاع از ارزش‌ها است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.