مراسم معارفه و تکریم فرمانده سپاه ناحیه چگنی عصر امروز با حضور جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مراسم معارفه و تکریم فرمانده سپاه ناحیه چگنی عصر امروز با حضور جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم محمد علیزده به عنوان فرمانده جدید شهرستان چگنی منصوب و از خدمات سرهنگ منصور کریمی فرمانده سابق تقدیر شد.

سردار توکلی جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در این مراسم اظهارداشت: اوج ماه محرم و صفر اربعین حسینی بود؛ در اربعین حسینی میلیون‌ها انسان آزاده به کربلای معلی حضور یافتند و رسانه‌ها این خبر را به گوش جهانیان رساندند که ما حسینی هستیم و حسینی خواهیم ماند.

وی افزود: اربعین حسینی مقدمه ظهور ولیعصر (عج) خواهد بود؛ افرادی هستند که امروز به عنوان مزدور در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی فعالند و به دنبال جریانات انحرافی هستند وبا ابزاری که در اختیار دارند می‌خواهند مقاومت شیعه را بردارند.

جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به ایجاد نا امنی‌ها در عراق و لبنان توسط دشمنان عنوان کرد: این اتفاقات بی دلیل نیست و دشمنان به دنبال کمرنگ کردن جبهه مقاومت هستند، اما مردم ما و شیعیان جهان همه یک پیوند دینی، مذهبی و تاریخی مشترکی داریم و در یک جبهه مشترک و متحد اسلامی قرار گرفته ایم.

او باتوجه به فتنه‌ای که در روز‌های اخیر اتفاق افتاد گفت: امروز دشمنان عراق و لبنان امنیت را به عنوان موثرترین ابزار قرار داده و به دنبال آسیب زدن به امنیت این کشور‌ها هستند.

سردار توکلی افزود: یکی از ماموریت‌های سپاه و بسیج کار‌های خدمات رسانی و محرومیت زدایی است که بسیج سازندگی به طور چشمگیری در بحث سیل اخیر فعالیت داشته و فرماندهان نواحی پلدختر و چگنی کار‌های خدمت رسانی و محرومیت را در اولویت کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ب

فرمانده جدید سپاه ناحیه چگنی منصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.