معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت : برخی مدیران که به نظر احزاب ضعیف هستند تذکر داده و کمک می‌شوند، اما در صورت ادامه روند ضعیف مدیرتی آنها، باید به دنبال مدیران قوی باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت : برخی مدیران که به نظر احزاب ضعیف هستند تذکر داده و کمک می‌شوند، اما در صورت ادامه روند ضعیف مدیریتی آنها، باید به دنبال مدیران قوی باشیم.

محمود ثمینی گفت: این موارد با نمایندگان استان مطرح و مورد تایید آنان واقع شده که چنانچه قرار شد ترکیب مدیریتی استان تغییراتی داشته باشد، نمایندگان معترض نشوند که البته این مهم را پذیرفته اند.

او همچنین گفت: سرپرست مدیریت برخی ادارات و ۲ فرمانداری به زودی مشخص می‌شوند.

ثمینی افزود: معذوریت‌هایی وجود دارد که باید شرایطی فراهم کنیم که تنش حذف شود یا به حداقل برسد چراکه فرمانداران باید بتوانند به عنوان رییس هیات اجرایی، یک انتخابات سالم و باشکوه را رقم بزنند.

او  تصریح کرد: اگر در انتخاب برخی فرمانداران همچون کوهدشت تاخیر شده به دلیل حساسیت‌هایی است که احزاب هم دارند و باید یک فرد قوی، مقتدر، بی طرف، منطقه شناس و کاربلد معرفی شود.

انتهای پیام/ب

لزوم برکناری مدیران ضعیف

برچسب ها: استانداری ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.