زلزله‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر «چغابل» لرستان را لرزاند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،صبح امروز پنجشنبه زلزله‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر «چغابل» لرستان را لرزاند.

غلامرضا آقامیرزایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: مطابق برآورد اولیه مؤسسه ژئوفیزیک زمین لرزه‌ای با شدت ۴.۱ ریشتر در منطقه «چغابل» در شهرستان رومشکان در استان لرستان به وقوع پیوست.

او زمان وقوع این زلزله را ساعت ۴ و ۵ دقیقه و ۳۱ ثانیه صبح امروز پنجشنبه اعلام کرد و افزود: تا کنون از این زمین لرزه خسارتی گزارش نشده است.

تاکنون خسارتی از زلزله رومشکان گزارش نشده است/ آماده‌باش تیم‌های امداد و نجات

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با بیان اینکه تاکنون خسارتی از زلزله رومشکان گزار‌ش‌نشده، گفت: جمعیت هلال‌احمر و کلیه تیم‌های امدادی این استان در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

صارم رضایی  اظهار داشت: زلزله‌ای صبح امروز در عمق ۹ کیلومتری زمین شهر چغابل در شهرستان رومشکان را لرزاند و تاکنون گزارشی مبنی بر خسارات احتمالی آن اعلام نشده است.

او افزود: جمعیت هلال‌احمر لرستان و کلیه تیم‌های امدادی در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند و در صورت اعلام گزارشی مبنی بر بروز خسارت به‌صورت سریع وارد عمل می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با بیان اینکه مردم خونسردی خود را حفظ کنند، عنوان کرد: تیم‌های امداد و نجات و ستاد مدیریت بحران این استان نیز در حالت آماده‌باش کامل هستند.

انتهای پیام/پ

 

برچسب ها: زلزله ، حوادث طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
بازهم هست .