فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد از احداث ۷۰ واحد مسکونی برای محرومان در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ مجید سوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: ۷۰ واحد مسکونی برای محرومان در سطح شهرستان بازسازی و احداث شد.

 سوری روز چهارشنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج که در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد، افزود: مسکن خیرین در بروجرد با کمک خیرین و گروه‌های جهادی و با همکاری بسیج سازندگی احداث شده است.

او اظهار داشت: تاکنون ۵۹ جهیزیه برای نوعروسان نیازمند با کمک خیرین تهیه و تحویل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: ۴۰۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان شناسایی و با پشتیبانی مالی خیرین در حال ادامه تحصیل هستند.

سرهنگ سوری با اشاره به آغاز هفته بسیج و تشریح برنامه‌های این هفته در بروجرد اضافه کرد: امسال در هفته بسیج که با محوریت مردمی و تجدید بیعت با امام و رهبری و شهدا و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و ورزشی برپا می‌شود.

او ادامه داد: همایش پیاده روی خانوادگی در آغاز هفته بسیج و برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به نقش با ارزش بسیج در همه صحنه‌های انقلاب یادآور شد: ملت ایران همگی بسیجی هستند و هر کس در هر شغل و صنفی که کارش را به خوبی انجام دهد عضو بسیج است.

سوری گفت: بسیج به دنبال خدمت بی منت به مردم مخصوصا محرومان است، زیرا بسیج از متن مردم بیرون آمده و بسیج مردم دار و مردم یار است.

او افزود: نقش بسیج در تحقق شعار سال و رونق تولید و مصرف کالای ایرانی خاص است و بسیج شهرستان بروجرد با ابتکار به تبلیغ تولیدات کارخانجات دربروجرد در سطح شهر پرداخته و بسیاری از این کارخانجات خودشان از این موضوع خبر ندارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اظهار داشت: ۱۳ تیم از بسیجیان و کارشناسان اقتصادی مشکلات واحد‌های تولیدی در بروجرد را بررسی و به ستاد تسهیل و رونق تولید در فرمانداری شهرستان ارائه شده است.

انتهای پیام/ر

احداث ۷۰ واحد مسکونی برای محرومان در بروجرد

 

 

 

 

برچسب ها: مسکن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.