خطیب نماز جمعه خرم آباد بسیج را گنجینه پایان ناپذیر انقلاب اسلامی دانست و به تعبیر امام راحل بسیج لشگر مخلص خداست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی اخلاص در عمل، حضور در میدان‌های سخت، عشق به خدمت و جهاد و شهادت و بصیرت و آگاهی را از ویژگی‌های بسیجیان عنوان کرد و گفت: زیر باز ظلم و زور نرفتن و مقاومت و ایستادگی در برابر سختی‌ها مهمترین جلوه تفکر بسیجیان است.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت:طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اگر تفکر بسیجی در جامعه وکشور رواج پیدا کند کشور بیمه می‌شود و صدمه نمی‌بیند.

حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی به حوادث چند روز گذشته توسط اغتشاشگران اشاره کرد و افزود: موضع گیری مقام رهبری در حمایت از تصمیم سران قوا بسیار حکیمانه ودور اندیش بوده است ودر شرایطی بود که میرفت که وحدت جامعه از بین برود ودشمن دندان تیز کرده بود که به منافع مردم وانقلاب ونظام ضریه بزند دشمن واشرار سرجای خود نشانده شدند.

امام جمعه خرم آباد با محکوم کردن اقدام آشوبگران گفت: این افراد با دخالت در خواسته‌های قانونی و به حق مردم قصد بر هم زدن امنیت و آرامش کشور را داشتند که با درایت مقام معظم رهبری، سربازان گمنام امام زمان (عج) و بسیجیان همیشه در صحنه نتوانستند به اهداف شومشان برسند.

انتهای پیام/م

بسیج گنجینه پایان ناپذیر انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.