امام جمعه خرم آباد، استکبارستیزی را پیام مشترک وقایع ۱۳ آبان عنوان کرد و گفت:وقایع ۱۳ آبان نشان داد که سفارتخانه‌های آمریکا در سراسر جهان محل جاسوسی هستند و امروز مردم جهان به سفارتخانه‌های آمریکا اعتماد ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی امام جمعه خرم آباد، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم آباد گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام (ره) هیبت پوشالی آمریکا در اوج ابرقدرتی را درهم شکست و این پیام مهم را به دنیا مخابره کرد که سفارتخانه‌های آمریکا از مراکز دیپلماتیک به مراکز مهم جاسوسی تغییر یافته اند.

خطیب نماز جمعه خرم آباد، هلاکت ابوبکر البغدادی را درس عبرتی آشکار برای سرسپردگان و دلبستگان به آمریکا عنوان کرد و افزود: گروه‌های تروریستی همچون داعش و القائده زائیده تفکر وهابی و ساخته شده و مورد حمایت آمریکاست و زمانی که تاریخ مصرفشان تمام شود توسط بوجود آورندگانش کشته می‌شوند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مذاکره و مصالحه با کشوری که تنها منافع خود را می‌بیند به مصلحت کشور نیست گفت: مشکلات اقتصادی ایران تنها به دست مردم و با اتکا به اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری حل می‌شود.

خطیب نماز جمعه خرم آباد با تبریک نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) گفت: مشخصه اصلی انقلاب اسلامی زمینه سازی برای ظهور مهدی موعود است و همه ما وظیفه داریم برای ایجاد تمدن نوین اسلامی، فرهنگ انتظار را در جامعه پیاده کنیم.

انتهای پیام/م

سفارتخانه‌های آمریکا محل جاسوسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.