امام جمعه بروجرد گفت: جنایت‎های استکبار جهانی در دنیا تمامی ندارد و هر روز ابعاد گسترده‎تری از اقدام پلید آنان فاش می‎شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در خطبه‌های نمازجمعه بروجرد اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و مزدوران منطقه‌ای آنان در عراق و سوریه جنایات بزرگی مرتکب شده اند و این عمل آنان تکرار پذیر است.

او افزود: کشتار مردان و زنان و کودکان بی گناه در یمن و دیگر کشور‌های منطقه به دست گروهک‌های تکفیری و داعشی از جمله جنایات فجیع استکبار جهانی است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه استکبار جهانی نمادی از درندگان انسان نما هستند گفت: آمریکای جنایتکار و اسرائیل خونخوار به همراه همدستان منطقه‌ای خود هزاران کودک و زن و مرد بی گناه را قتل عام کردند و برای رسیدن به منافع شوم و استکباری خود از هیچ کشتاری دریغ نمی‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: استکبار جهانی زورش به ایران نمی‌رسد، اگر چنین بود از هیچ اقدامی در کشتار مردم بی گناه کشورمان دریغ نمی‌کرد.

خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به عملکرد سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری مفسدان اقتصادی و معاندین نظام گفت: سازمان‌های امنیتی جهان از عملکرد سازمان‌های اطلاعاتی ایران اسلامی متحیر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران اسلامی نهاد‌هایی نو پا هستند که با انجام کار‌های بزرگ و در سطح جهانی دشمنان را مات و مبهوت کرده اند.

او با اشاره به اینکه برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی خواست مردم است گفت: قوه قضاییه باید قاطعانه برخورد با این افراد را ادامه دهد و تاثیر این امر در آینده نزدیک مشهود خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی بیان کرد: فضای مجازی بلای جان کتابخوانی در جامعه شده است و مسئولان باید برای بالا بردن سرانه کتاب خوانی در جامعه تلاش کنند.

وی اظهار داشت: متاسفانه سرانه کتاب پایین است و باید چاره‌ای برای بالا بردن فرهنگ کتابخوانی در کشور اندیشیده شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران گفت: این قانون برگرفته از قرآن و سنت است، اما متاسفانه در عمل به قانون مشکل داریم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: تخلفاتی در جامعه توسط افراد قانون گریز و قانون ستیز انجام می‌گیرد که باید جلوی این کار‌ها گرفته شود.

انتهای پیام/م

جنایت‎های استکبار جهانی در دنیا تمامی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.