ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد: حضور مستشاری ایران در جبهه مقاومت، برگ زرین دیگری در کارنامه ایران اسلامی است.

به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد کل نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با استعانت از خداوند متعال و فضل الهی حضور مستشاری و همراهی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در جبهه مقاومت برگ زرین دیگری در کارنامه سراسر افتخار و درخشان رزمندگان غیور و کفرستیز ایران اسلامی در خلق حماسه‌های ماندگار و سترگ و ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های جاودانه پدید آورد.

این اطلاعیه افزود: تاریخ ۳۰ آبان مقارن با پایان دادن حکومت جعلی و ننگین داعش توسط محور مقاومت با هدایت جمهوری اسلامی در تاریخ حماسه‌های این مرز و بوم به ثبت رسیده است. با نگرش به رویکرد مهار منطقه‌ای ایران توسط آمریکای خبیث و همچنین برنامه عدم ثبات استکبار جهانی که سعی می‌کند با برجسته‌سازی درگیری‌های خیابانی عراق، ناتوانی دولت این کشور را برجسته کند و از طرفی با تبلیغات مسموم و واهی سعی دارد کار بزرگ حذف حکومت داعش را به حساب خود مصادره به مطلوب کند.

اطلاعیه ستادکل نیرو‌های مسلح عنوان داشت: لذا بر تمامی رسانه‌های گروهی و به‌ویژه رسانه ملی است که با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و قدرت رسانه‌ای و بهره‌برداری گسترده و مفید از عملیات روانی با رویکرد تهاجمی علاوه بر برجسته‌سازی روز ۳۰ آبان و بزرگنمایی شکست داعش و اختصاص این پیروزی بزرگ به محور مقاومت این حربه از دست آمریکا خارج شود.

این اطلاعیه خاطرنشان کرد: در این راستا خواهشمند است مدیران رسانه‌های گروهی نسبت به تهیه، تولید و اطلاع‌رسانی محتوای غنی رسانه‌ای (مقاله- یادداشت- خبر) با موضوع شکست مذبوحانی داعش توسط محور مقاومت و همراهی جمهوری اسلامی در کنار برادران مسلمان خود در خلق این پیروزی عظیم و مقدس همت و تلاش مضاعف کنند.

اطلاعیه ستادکل نیرو‌های مسلح یادآور شد: ضمنا از تکیه و تاکید برنامه ایران به عنوان تنها عامل پیروزی در جبهه مقاومت جدا پرهیز شده و به نقش موثر تمامی گروه‌ها و ملت‌های مسلمان منطقی در این پیروزی اشاره شود تا فتنه‌انگیزان برای اختلاف‌افکنی بین محور مقاومت و کشور‌های مسلمان مایوس شوند.

این اطلاعیه افزود: عدم اقدام موثر و سریع در این زمینه و عدم اطلاع‌رسانی و تبلیغات اثرگذار به موقع باعث مصادره این اقدام توسط آمریکا شده و در سال‌های آینده جامعه جهانی و افکار عمومی چه بسا در رابطه با نقش تعیین‌کننده و تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران در جبهه مقاومت و ایستادگی و مقاومت فرزندان این مرز و بوم در اثر تبلیغات سوءنظام سلطه به دیده تردید بنگرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۸
اینترنت رو وصل کنید.
آخرین اخبار