شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات در سیزدهمین روز آبان ماه با ریزش ۴۲۸۴ واحدی به پله ۳۰۴ هزار و ۶۷۶ واحدی سقوط کرد.

لبه گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در دوازدهمین روز از آبان، با ریزش ۲۰۹۵.۹۹ واحدی به پله ۳۰۶ هزار و ۸۶۴ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۵ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد سهم طی ۱۵۸ هزار نوبت معاملاتی است.


بیشتر بخوانید: بورس به پله ۳۶۹۱.۵۳ واحدی رسید


نماد‌های پر بیننده امروز وبملت، پارس، شتران، تاپیکو، وپاسار، شبندر و وبصادر با روند نزولی کار خود را آغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ریزش ۱۱.۱۰ واحدی به پله ۳ هزار و ۹۰۳ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۹۱ میلیون سهم طی ۷۹ هزار نوبت معاملاتی است.

بورس در پایان معاملات ۴ هزار و ۲۸۴ واحد ریزش کرد

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات در سیزدهمین روز آبان ماه با ریزش ۴۲۸۴ واحدی به پله ۳۰۴ هزار و ۶۷۶ واحدی سقوط کرد.

در معاملات امروز تعداد ۳ هزار و ۵۴ سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۳ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۷۱۴ ریال در بیش از ۶۳۶ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۱۱۴۷ واحد، شاخص بازار اول ۷۵۱۱ واحد، شاخص آزاد شناور ۴۹۵۸ واحد کاهش و شاخص کل (هم‌وزن) ۷۸۸ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۵۲۷ واحد و شاخص بازار دوم ۷۵۱۱ واحد ریزش را تجربه کرد.

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با اُفت بیش از ۳۰ واحدی به پله ۳ هزار و ۸۸۳ واحدی سُر خورد.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۷۹۱ هزار و ۱۳۰ سهم اوراق بهادار به ارزش ۵ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۴۸۱ ریال در بیش ۱۹۸ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۱۴:۱۲ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
ساعت شروع وپایان معاملات وتعدادروزهای تعطیل سال راکاهش بدهنددرکنارش واردات کم شودهم تولیدرونق میگیردوهم بیکارکم میشود.ساعت شروع معاملات بهترهست بین ساعت ده صبح ویازده صبح باشدوساعت پایان معاملات بین چهارعصرتاپنج عصرباشد.
آخرین اخبار