سرپرست پارک علم و فناوری خوزستان گفت: در پارک علم و فناوری استان تنها یک کانون وجود داشت که برنامه ریزی شده ۳ کانون دیگر اضافه شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ایرج کاظمی نژاد سرپرست پارک علم و فناوری خوزستان گفت: در پارک علم و فناوری استان تنها یک کانون وجود داشت که برنامه ریزی شده ۳ کانون دیگر شامل شکوفایی و فناوری، بازی‌های رایانه‌ای و اسباب بازی سازی راه اندازی شود.

او با بیان اینکه پارک علم و فناوری مختص وزارت علوم نیست و فعالیت‌هایی فراتر از این وزارتخانه دارد بیان داشت: شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری، نیازمند فضای‌های مختلف آزمایشگاهی هستند و اکنون بدترین فضای کاربردی پارک علم و فناوری در کشور مربوط به استان خوزستان است که نیازمند همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط برای بهبود این وضعیت است.

کاظمی نژاد تصریح کرد: راه اندازی شبکه آزمایشگاهی در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با کمک شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی این مهم به زودی در استان انجام شود.

سرپرست پارک علم و فناوری خوزستان گفت: یکی از فعالیت‌های ما ارتباط بین صنایع و فناوری است که در این زمینه با متقاعد سازی شرکت‌ها به بهره مندی از فناوری‌های نوین و توجیح آن‌ها در خصوص آسیب‌های استفاده از آن، تلاش می‌شود این ارتباط در سطح صنایع استان گسترش یابد.

انتهای پیام/م

افزایش کانون های پارک و علم و فناوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار