مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: شهردار کلانشهر اهواز در روز جهانی کودک و نوجوان از کتابخانه کوثر بازدید و با کتابداران گفتگو کرد.

مجتبی سعادتی، مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اظهار داشت: همزمان با روز جهانی کودک و نوجوان منصور کتانباف؛ شهردار کلانشهر اهواز، منصور کوهی رستمی؛ مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان، وحید کیانی؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بابک مختاری؛ مدیرکل پارک علم و فناوری، سعید رضوانی؛ مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان، عبدالزهرا سنواتی؛ رییس شورای شهر کلانشهر اهواز، رضا کیانی؛ مشاور هنری استانداری خوزستان و دیگر مسئولان از کتابخانه عمومی کوثر اهواز بازدید بعمل آوردند.

بازدید شهردار اهواز از کتابخانه کوثر

وی تصریح کرد: در این بازدید، منصور کتانباف، شهردار کلانشهر اهواز با کتابداران کتابخانه های عمومی گفتگو کرد و گزارشی از وضعیت اعضا کتابخانه عمومی و استقبال مردم از فضای کتابخانه را از کتابداران خواستار شد.

سعادتی اذعان داشت: کتابداران کتابخانه عمومی کوثر اهواز گزارشی از وضعیت نامناسب پارک کتابخانه کوثر به لحاظ امنیت، فضاسازی و غیره ارائه دادند و از شهردار اهواز خواستار ساماندهی آن شدند.

بازدید شهردار اهواز از کتابخانه کوثر

منصور کتانباف، شهردار کلانشهر اهواز بعداز گفتگو با کتابدارن در خصوص امنیت فضای اطراف کتابخانه و پارک گفت: ان شاءالله با هماهنگی شهردار منطقه 3 شهرداری اهواز، پارک روبروی کتابخانه تبدیل به پارک کودک و نوجوان شهرستان اهواز خواهد شد و در آن وسایل و امکانات تفریحی متناسبت با کودکان و نوجوانان ایجاد می گردد.

بازدید شهردار اهواز از کتابخانه کوثر

وی افزود: فعالیت در بخش های کودک و نوجوان می تواند رشد و توسعه در کشور و استان را به ارمغان آورد به همین جهت این پارک در کنار کتابخانه عمومی کوثر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با امکانات خوب در آینده به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/گ

کتابخانه های عمومی زیر ذره بین مسئولان

برچسب ها: شهردار ، کتابخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.