فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از دستگیری سارق منازل و ویلا‌های خالی از سکنه با ۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ شهرام دمساز فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت منزل و ویلا‌های خالی از سکنه در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ دمساز گفت: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در حین سرقت ۳ راس گوسفند از یکی از مراتع این شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۳ فقره سرقت منزل و ویلا‌های خالی از سکنه در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ دمساز با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

کشف ۳ فقره سرقت از سارق منازل و ویلا‌های خالی در شهرستان سوادکوه شمالی

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
قفل هوشمند ضد دیلم روی درب ورودی و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها نصب کنید که دیگه حتی اگر دزدان تا پشت درب و پنجره ها هم رسیدند نتونن وارد خونه بشن