مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۱ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث شنبه ۱۱ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی وصول خبر مبنی بر اینکه فردی با وعده تاسیس مرکز بژوهشی غربالگری و رادیوترابی با جذب و بیش استخدام صد نفر از متقاضیان اشتغال مبالغ قریب به ۲۰ میلیارد ریال از آن‌ها کلاهبرداری کرده است، رسیدگی موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.  

او افزود: متهم با شگرد وعده افتتاح مرکز وابسته به مراکز بیمارستانی دولتی با چند تن از بزشکان نیز قراردداد بسته و با توجیه انعقاد قرارداد و تهیه البسه متحدالشکل کار و لزوم افتتاح حساب رای همه متقاضیان وجوه را از آنان دریافت داشته است.  

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: متهم پس از این کلاهبرداری اقدام به فرار کرده بود، با انجام فعالیت‌های علمی و اطلاعاتی در مخفیگاهش که مجهز به دوربین‌های مداربسته بود شناسایی و دستگیر شد.  

سرهنگ آزادی افزود: در مخفیگاه متهم اسناد مجعول بروانه ساختمانی و فیش‌های آب و برق و مهر و کیی شناسنامه‌ها کشف و ضبط و متهم به همراه برونده متشکله به مرجع قضائی معرفی و تحت قرار صادره روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: افراد کلاهبردار با سوء استفاده از سادگی افراد و با استفاده از ترفند‌هایی از قبیل استفاده از جملات تأثیر برانگیز اعتقادی و اعتمادی، فرد را اغفال کرده و نهایت اقدامات بزهکارانه خود را انجام می‌دهند.

کشف ۹ کیلوگرم تریاک از یک عامل افیونی در عباس آباد

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و به دنبال اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران انتظامی این فرماندهی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و سربازان گمنام امام زمان از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ عبدی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با هماهنگی و همکاری ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همچنین همکاری سربازان گمنام امام زمان در عملیاتی ضربتی، متهم را حین حمل مواد مخدر دستگیر کردند.

او از کشف ۹ کیلو و ۱۵۰ گرم مواد مخدر از این سوداگر مرگ، خبر داد و افزود: امروزه اعتیاد مشکل بزرگ جوامع است و خساراتی که این معضل یا بلای خانمانسوز به جا می‌گذارد بسیار زیانبار است، زیرا نیروی جوان جامعه را از چرخه تولید خارج و به نیرویی وابسته تبدیل می‌کند.

دستگیری سارقان کابل و سیم برق با ۱۶ فقره سرقت در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی سارق و همدست وی شدند.

سرهنگ اسدی از دستگیری متهمان در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تا کنون به ۱۶ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۴ سارق موتورسیکلت در نکا

سرهنگ حسین زارع  فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام اقدامات اطاعاتی، ماموران تجسس کلانتری ۱۱ موفق به شناسایی ۴ سارق در این راستا شدند.

سرهنگ زارع گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران بخش انتظامی دودانگه در حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده این خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپور گفت: در بازرسی از خودروی مورد نظر ۳ تن چوب جنگلی قاچاق که متهم آن را به صورت غیر قانونی از جنگ‌های این شهرستان برداشت کرده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق اموال داخل خودرو با ۵ فقره سرقت در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و قطعات داخل خودرو‌ها در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی سارق را شناسائی کردند.

سرهنگ آزادی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم در در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجوئی به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

انتهای پیام/ م

برچسب ها: حوادث ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
درود