مجموعه شعر آیینی عباس براتی پور با عنوان « ارغوانی ها » در انتشارات سوره مهر به چاپ دوم رسید.

ارغوانی ها به چاپ دوم رسید

عباس براتی پور شاعر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کتاب های تجدید چاپش گفت: انتشارات سوره مهر قرارداد انتشار مجدد سه کتابم را با عنوان های «ارغوانی ها»، «دل و دریا» و «آتش سواران» برایم فرستاد و من هم قراردادها را امضا کردم.

وی افزود:این کتاب هایم به چاپ دوم رسیده اند اما هنوز زمان انتشار چاپ دومشان مشخص نیست و فعلا فقط قرارداد انتشارشان را بسته ام.

براتی پور گفت: امسال کتاب جدیدی منتشر نخواهم کرد و هم اکنون مشغول جمع آوری شعرها و تازه سروده هایم هستم که آنها را قبلا منتشر نکرده ام. فعلا شعرهایم را در یک مجموعه جمع آوری می کنم و اگر فرصتی فراهم شد، آن ها را برای انتشار به ناشر می سپارم.

این شاعر از آخرین کتاب هایش گفت: یکی از آخرین کتاب هایی که منتشر کردم مجموعه شعرم با عنوان « ارغوانی ها» است که در این مجموعه,شعرهای آیینی ام را گردآوری کرده بودم.

وی با بیان اینکه انتشارات سوره مهر مجموعه شعر «ارغوانی ها» را منتشر کرد، گفت: دو کتاب دیگرم با عنوان های « نقش مستوری » و «الفبای عشق » در انتشارات انجمن قلم ایران منتشر شد.

براتی پور گفت:کتاب « الفبای عشق»  درباره عروض و قافیه و « نقش مستوری» مجموعه شعرم است.انجمن قلم ایران دو کتاب « الفبای عشق» و « نقش مستوری» را در ردیف آثار پیشکسوتان حوزه شعر منتشر کرد.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.