فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۱۰ نفر کلاهبردار حرفه‌ای در بجنورد خبر داد که اقدام به کلاهبرداری مبلغ ۱۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از شهروندان کرده بودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام ۹ مورد شکایت به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه افرادی با ترفند فروش مال غیر، جعل امضاء، فاکتور، قرارداد، مدارک اقامتی در کشور‌های همسایه و نیز فروش آپارتمان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده‌اند، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بعد از انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند محل اختفای این افراد را مورد شناسایی قرار دهند افزود: کارآگاهان در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند ۱۰ نفر کلاهبردار را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه متهمان در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به ۱۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از ۹ شهروند اعتراف کردند، گفت: درنهایت متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ ر

دستگیری ۱۰ کلاهبردار حرفه‌ای در بجنورد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.