مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌شمالی گفت: مهرداد شیروانی جوان ماهر استان در چهل و هفتمین دوره از مسابقات جهانی مهارت - لیون فرانسه ۲۰۲۴ خوش درخشید.

مهدی رحمدل افزود: این جوان ماهر در رشته راهکار‌های نرم افزاری برای تجارت در این رقابت‌های جهانی موفق به کسب مدالیون برتر شد.
وی افزود: چهل و هفتمین دوره رقابت‌های المپیاد جهانی مهارت به عنوان مهمترین آوردگاه مهارتی دنیا با حضور هزار و ۳۸۳ نخبه مهارتی از ۶٠ کشور از جمله ۱۸ نخبه مهارتی ایرانی در منطقه لیون آغاز و در حال برگزاری است.
رحمدل گفت: مهرداد شیروانی دارنده مدال نقره بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت است و مدال طلا و عنوان برترین مسابقه دهنده جمهوری اسلامی ایران در نخستین دوره مسابقات بین المللی دوستانه مهارت IFSC را نیز در کارنامه دارد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی مهارت لیون فرانسه ۲۰۲۴ با حضور نخبگان مهارتی ایرانی در ۱۵ رشته مهارتی در حال برگزاری است و شرکت کنندگان زیر ٢٣ سال در این مسابقات برای کسب بهترین و جوان‌ترین متخصصان ماهر در ۴۵ رشته اصلی و ۴ رشته نمایشی رقابت می‌کنند.

شرکت کنندگان زیر ٢٣ سال در این مسابقات برای کسب بهترین و جوان‌ترین متخصصین ماهر در ۴۵ رشته اصلی و ۴ رشته نمایشی رقابت می‌کنند.
۱۸ نخبه ماهر ایرانی در این دوره از المپیاد جهانی مهارت در رشته‌های امنیت سایبری، پردازش ابری، توسعه نرم افزار‌های موبایل، جواهرسازی، راهکار‌های نرم افزاری برای کسب و کار، رباتیک، طراحی مهندسی مکانیک، مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، توسعه نرم افزار‌های موبایل، فناوری طراحی گرافیک، فناوری‌های وب، مکاترونیک، سرویس و نگهداری هواپیما، نانوایی نان‌های حجیم و سیستم‌های تبرید و تهویه به رقابت می‌کنند.

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان نماینده ایران در سازمان جهانی مهارت (WSI) سالانه مسابقات ملی مهارت را برگزار می‌کند و نخبگان شرکت کننده مسابقات جهانی ۲۰۲۴ لیون فرانسه از میان برگزیدگان بیست و یکم و بیست و دومین مسابقات ملی مهارت برای شرکت در مسابقات جهانی مهارت که هر ۲ سال یک‌بار در یکی از کشور‌ها برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

برچسب ها: مدال ، المپیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.