مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: ۱۴ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند زیر پوشش این نهاد حمایتی در استان توزیع شد.

مجید الهی راد در مراسم ویژه‌ای که در هفته وحدت، به مناسبت توزیع ۱۴ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در سالن ورزشی کمیته امداد خراسان شمالی برگزار شد، گفت: ارزش هر بسته نوشت افزار بین چهارصد تا ۵۰۰ هزار تومان است.
وی از نیکوکاران و خیران خواست تا برای تامین نوشت افزار و پوشاک دانش آموزان و دانشجویان با این نهاد حمایتی مشارکت کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گفت: برای جمع آوری کمک‌های مردمی ۲۵۰ پایگاه دایر است.
وی راه‌های مشارکت مردمی را شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ و کد دستوری # ۰۵۸*۸۸۷۷* عنوان کرد.
در سال گذشته با همراهی مردم خیراندیش خراسان شمالی، بیش از ۱۱ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی از دانش آموزان کمتر برخوردار حمایت شد.
نماینده ولی فقیه در استان هم خوشحالی انسان‌ها را در ارتباط با یکدیگر میسر دانست و گفت: نشاط اجتماعی زمانی رخ می‌دهد که آحاد جامعه خوشحال باشند.
وی به عمل خیرین که موجب خوشحالی دیگران می‌شوند اشاره کرد و گفت: خداوند عمل خیر را با ۷۰۰ برابر پاداش جبران می‌کند و از این بعد، همه سود می‌برند و خیرین هم سود می‌برند و لذا مدیون کسانی هستند که خیر آنها را می‌پذیرند.
استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم از خیرین استان و از مسئولین کمیته امداد برای توجه به دانش آموزان در آستانه‌ی شروع سال تحصیلی قدردانی کرد و رشد کشور را منوط به وجود منابع و ذخایر، دانش و نیروی انسانی ماهر و برنامه ریزی و زمانبندی دانست و گفت: بی تردید توجه به آموزش و پرورش می‌تواند نیروی انسانی ماهر را برای توسعه‌ی کشور تامین کند.

برچسب ها: لوازم تحریر ، توزیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.