بیژن کردستانی گفت: تا پایان سال عارضه‌یابی 10 واحد صنعتی با هدف رفع مشکلات آن‌ها و احیا واحد‌های راکد و نیمه‌فعال انجام شود.

هدف گذاری کوتاه مدت برای عارضه‌یابی ۱۰ واحد صنعتی کرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه، گفت: هدف‌گذاری شده حداقل برای ۱۰ واحد صنعتی استان تا پایان امسال، عارضه‌یابی با هدف رفع مشکلات آن‌ها و احیا واحد‌های راکد و نیمه‌فعال انجام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه ادامه داد: برای این منظور از ظرفیت مشاوران توانمند سازمان بسیج مهندسی و کلینیک صنعت استفاده می‌شود، چون کرمانشاه یکی از استان‌های پیشرو کشور در زمینه همکاری کلینیک صنعت و سازمان بسیج مهندسی است.

او ادامه داد: از زمان راه‌اندازی کلینیک صنعت تاکنون اقدامات قابل توجهی برای کمک به صنایع استان صورت گرفته است و هم‌اکنون بیش از ۲۰ مشاور در این زمینه فعال هستند.

کردستانی با بیان اینکه مشاوران توانمند شناسایی و در سامانه eservis.isipo.ir ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: واحد‌های صنعتی که درخواست مشاوره و عارضه‌یابی دارند نیز باید درخواست خود را در همین سامانه ثبت کنند.

این مسئول گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه برای واحد‌هایی که درخواست پایش و عارضه‌یابی دارند حداقل ۲ میلیون تومان یارانه پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/م

بهبود اوضاع واحدهای صنعتی در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.