مربی تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت:نابزار لازم و باکیفیت را نداریم و تیم برای ماندن در لیگ برتر باید تقویت شود.

شاهین برای ماندن در لیگ برتر باید تقویت شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد کریمیان بعد از شکست پنج بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری بیان کرد: ما ابزار لازم و باکیفیت را نداریم و تیم برای ماندن در لیگ برتر باید تقویت شود و امیدواریم فکری برای این تیم شود.

او ادامه داد: تفاوت تیم ما با پرسپولیس همین پنج گل بود. می‌دانستیم با چه تیمی داریم بازی می‌کنیم و شناخت کامل داشتیم. تیم ما هم شاهین است و اسم بزرگی است.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به اینکه یک سری مشکلاتی وجود دارد که خروج از این وضعیت زمان‌بر است افزود: تیم ما شرایط بحرانی دارد و اینطوری نیست که مسائل فنی را بتوان به این سادگی عبور کرد.

کریمیان تاکید کرد: در زمینه‌های مختلف کار کردیم و نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم. گل دقیقه پنج شیرازه تیم ما را از هم پاشاند. دقیقه پنج گل خوردن باعث می‌شود شکل بازی تغییر کند.

او با بیان اینکه موقعیت‌هایی را هم داشتیم و با بی‌دقتی مهاجمان و درخشش بیرانوند نتوانستیم به گل برسیم افزود: شاهین برای خروج از این وضعیت به زمان زیادی نیاز دارد و باید در همه خطوط باید بیشتر کار کنیم و از ۲۰ تا ۳۰ درصد به ۶۰ درصد برسیم و زمان دست خدا است.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: تیم حریف بازیکنان خوبی داشت و توانستند از موقعیت‌هایشان استفاده کنند و ما را شکست دادند.

کریمیان در مورد ماندن شاهین در لیگ برتر گفت: آرزو می‌کنیم شاهین در لیگ برتر بماند. مردم بوشهر به تیم شاهین دلخوش هستند و امیدواریم این تیم در لیگ برتر بماند.

او تصریح کرد: بهترین دفاع را در پرس از جلو دیدم و می‌دانستیم که پرسپولیس خیلی هجومی بازی می‌کند. ما سعی کردیم گل نخوریم ولی نشد. در همه پست‌ها از ما برتر بودند و امروز روز بد بازیکنان ما بود و اینگونه شد که نتوانستیم خوب بازی نکنیم.

مربی تیم شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه شاهین به شش یا هفت بازیکن لیگ برتری نیاز دارد، افزود: یک معذرت‌خواهی بزرگ به هواداران شاهین بدهکاریم و به تیم پرسپولیس تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام/م

شکست شاهین برابر پرسپولیس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.