امروز پارس جنوبی جم به مصاف با استقلال تهران و شاهین شهرداری بوشهر با پرسپولیس دیدار خواهد کرد.

تقابل تیم‌های بوشهری با سرخآبی‌های پایتختبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، همزمان با هشتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر دو نماینده لیگ برتری استان بوشهری یکی در ورزشگاه آزادی به مصاف با استقلال می‌رود و دیگری در خانه با پرسپولیس بازی خواهد کرد.

پرسپولیس و شاهین شهرداری بوشهر در بوشهر از ساعت ۱۶:۴۵ به مصاف هم خواهند رفت، پرسپولیس برای این که در کورس قهرمانی باقی بماند و شاهین برای فرار از قعرنشینی به این سه امتیاز نیاز دارند و همین موضوع حساسیت بازی را دو چندان کرده است.

 تقابل تیم‌های پرسپولیس و شاهین همیشه دیدار‌های پرگل و جذابی بوده است، این دو تیم شش بار در چارچوب لیگ حرفه‌ای به مصاف هم رفتند که حاصل آن ۲ برد برای شاهین، سه برد برای پرسپولیس و یک تساوی بوده است.

شاهین  اکنون با یک امتیاز در انتهای جدول است و پرسپولیس با ۱۲ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

پارس جنوبی جم دیگر نماینده استان نیز از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه آزادی مهمان آبی‌های پایتخت است. دو تیم از زمان حضور پارس جنوبی در لیگ برتر چهار بار با یکدیگر دیدار کرده اند که حاصل آن دو برد برای هرکدام از تیم‌ها بوده است.

نکته جالب تقابل‌های استقلال و پارس جنوبی این است که در مسابقاتی که برگزار کرده اند هرگاه تیمی میزبان بوده، برنده شده است.  

در اولین دیدار دو تیم در بازی رفت لیگ هفدهم، پارس جنوبی در جم با نتیجه دو بر صفر استقلال را شکست داد، اما در بازی برگشت، در تهران استقلال توانست انتقام بازی رفت را بگیرد و پارس را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد.

پارسی‌ها اکنون با ۷ امتیاز در جایگاه دهم ایستاده‌اند و استقلال با ۹ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/م

پارس جنوبی جم با استقلال تهران و شاهین شهرداری بوشهر با پرسپولیس  بازی می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.