۷۶۷ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۶۷ شعبه اخذ رأی برای برگزاری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان پیش‌بینی شد.

او اظهار داشت: این تعداد شامل ۵۴۸ شعبه ثابت و ۲۱۹ شعبه سیار در نقاط شهری و روستایی استان مستقر می شود.

مردانی، با بیان اینکه تمام تجهیزات و امکانات برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر انتخابات در استان به کارگیری شده است، افزود: با برگزاری جلسات متعدد ستاد انتخابات استان و کمیته‌های مربوطه هماهنگی و آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ایجاد شده است.

مردانی، با بیان اینکه انتخابات مظهر اقتدار و همبستگی کشور به شمار می‌رود، تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران که یک نظام مردم‌سالار دینی است، مردم با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را تعیین می‌کنند و در خصوص اداره کشور دارای رای و حق قانونی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، مشارکت حداکثری را از مهمترین اهداف و برنامه‌های مجریان برگزاری انتخابات دانست و گفت: تمام تلاش خود را برای بسترسازی یک انتخابات پرشور، سالم و حداکثری به کار گرفته‌ایم.

مردانی، با تاکید بر پرهیز از هرگونه رفتار شائبه‌دار از سوی مجریان انتخابات، خاطرنشان کرد: اجرای کامل قانون، حفظ بی‌طرفی، تامین سلامت و امنیت انتخابات و فراهم کردن فضا برای رقابت سالم داوطلبان از مهمترین وظایف مجریان به شمار می‌رود.

او، آسیب‌شناسی ادوار گذشته انتخابات و بررسی نقاط ضعف و قوت در استان را از مهمترین راهکار‌های برگزاری مطلوب انتخابات عنوان کرد و افزود: حس مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی متولیان امر بسیار مهم است و باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/خ

آمادگی برای برگزاری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار