جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲۲ سارق حرفه‌ای با ۵۳ فقره سرقت در سطح استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ"حسین بدری" جانشین فرمانده انتظامی استان   گفت: پلیس وظیفه ذاتی اش حفظ و ارتقاء امنیت پایدار در سطح جامعه است و در این رابطه با هرگونه اقدامی که باعث شود تا این امنیت مختل شود با قدرت برخورد می‌کند.

او  با اشاره به اینکه در همین رابطه طی هفته جاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان با دریافت اخباری مبنی بر وقوع چندین مورد سرقت در سطح استان بلافاصله وارد عمل شدند، افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی محل دقیق اختفای سارقان که جو استان را مختل کرده بودند مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در استان تصریح کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع کارآگاهان و انجام چندین عملیات مختلف، ۲۲ سارق حرفه‌ای که طی هفته جاری با انجام سرقت‌های متعدد موجب نارضایتی مردم شده بودند دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند.

سرهنگ بدری با بیان اینکه این افراد در بازجویی‌های بعمل آمده به ۵۳ فقره انواع سرقت در سطح استان اعتراف کردند، یاد آور شد: سرقت از اماکن خصوصی، قطعات خورو، کش روی، منزل، مغازه، موتورسیکلت و. از جمله این سرقت‌ها بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه در نهایت متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ه

دستبند پلیس بر دستان سارقان حرفه‌ای با ۵۳ فقره سرقت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.