رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت:در چند سال گذشته موضوعی به نام سرویس مدرسه مطرح نبود، اما در حال حاضر این مسئله برای خانواده‌ها بسیار حائز اهمیت است.

دانش‌آموزان بخشی از بدنه ترافیک را تشکیل می‌دهندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ هادی امیدوار رئیس پلیس راه خراسان رضوی صبح امروز در همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی، فرهنگ‌یاران پلیس و همیاران پلیس گفت: شعار امسال هفته ناجا، «پلیس هوشمند؛ امین مردم» بوده و در این راستا فعالیت همیاران پلیس نیز بیشتر شده است، باید به مدارس موجود در روستا‌های حاشیه‌نشین نیز توجه شود.

او ادامه داد: بستر کمی در این مناطق فراهم شده و به زودی مدارس روستایی نیز شامل تغییر می‌شوند، در چند سال گذشته موضوعی به نام سرویس مدرسه مطرح نبود، اما در حال حاضر این مسئله برای خانواده‌ها بسیار حائز اهمیت است، دانش‌آموزان بخشی از بدنه ترافیک را تشکیل می‌دهند.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: یکی از دانش‌آموزان یکی از مدارس حاشیه نشین در سن ۱۲ سالگی تصادف کرده و فوت شده که این موضوع غم بزرگی در روستای مذکور به وجود آورده و پس از آن مسئولان بیشتر از گذشته تأکید بر دارا بودن سرویس مدرسه دارند، از سال گذشته تاکنون ۱۰۰ دانش‌آموز بر اثر تصادف فوت کرده‌اند.

امیدوار افزود: دانش‌آموزان باید پس از به صدا در آمدن زنگ مدرسه منتظر سرویس بمانند و به تنهایی به طرف منزل خود نروند، چرا که ممکن است اتفاقات ناگواری در میان راه رخ دهد، مسئولان شهرداری نیز با ما همکاری کنند و بستر آموزش راهنمایی و رانندگی را از مدارس فراهم کنیم.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

سرویس‌های مدارس در حاشیه مشهد مناسب نیستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.