رئیس حفاظت محیط زیست نیشابور گفت: طرح آموزش و توانمندسازی دانش آموزان مدارس و جوامع محلی و ساکنان روستا‌های حاشیه مناطق حفاظت شده نیشابور برگزار شد.

اجرای طرح توانمندسازی زیست محیطی دانش آموزان نیشابوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد مهدی نوربخش رئیس حفاظت محیط زیست نیشابور گفت: با اجرای طرح آموزش و توانمندسازی دانش آموزان مدارس و جوامع محلی و ساکنان روستا‌های حاشیه مناطق حفاظت شده با تامین اعتبارات لازم از سوی حفاظت محیط زیست خراسان رضوی برگزار شد.
 
او ادامه داد: در این مراسم از دانش آموزان  به عنوان همیاران افتخاری حفاظت محیط زیست در حفظ محیط زیست روستا‌ها  و برای آشنایی با تنوع زیستی مناطق حفاظت شده شهرستان  و در زمینه کاهش مصرف کاغذ و انرژی ،تفکیک پسماند‌ها و ... با مدیران مدارس و محیط بانان مناطق حفاظت شده نیشابور همکاری لازم به عمل می آید.
 
نور بخش گفت: تعدادی بخاری گازی و باکس‌های فلزی زباله نیز جهت تجهیز کلاس‌ها و مدارس روستایی حاشیه مناطق حفاظت شده توزیع شد. 

رئیس حفاظت محیط زیست گفت: ۹۰ نفر از دانش آموزان مدارس روستا‌های بجنوعلیا، بقیع، کلاته فشای و قرونه نیز که در حاشیه پناهگاه حیات وحش حیدری واقع هستند در ادامه این طرح آموزش‌های زیست محیطی را فراگرفته و بسته‌های آموزشی و لوازم التحریر به آنان اهداء خواهد شد.
 
انتهای پیام//م.پ
 
 

اهدای بسته‌های آموزشی و لوازم التحریر به دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.