مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت: ۱۰ هزار و ۷۸۱ دقیقه برنامه با موضوع دفاع مقدس از صدا و سیمای فارس تولید و پخش شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت: حوزه سیما در قالب ۵۳ عنوان برنامه در ۳۸۰ قسمت به مدت ۸ هزار و ۲۰ دقیقه (۱۳۴ ساعت)، حوزه صدا در قالب ۴۸ عنوان برنامه در ۱۴۱ قسمت به مدت ۲ هزار و ۶۹۴ دقیقه (۴۵ ساعت) و حوزه خبر در قالب ۷۸ خبر و گزارش به مدت ۶۷ دقیقه برنامه تولید و پخش کردند.

سهرابی افزود: پوشش مراسم مربوط به گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شیراز و شهرستان‌های آباده، اقلید، استهبان، فسا، صفاشهر، لامرد و لار در قالب برنامه‌های در شهر و گزارش روز از دیگر برنامه‌های صدا وسیمای فارس بود.

او، بارگذاری ۴۵ خبر و گزارش در سایت خبرگزاری صدا و سیما (صفحه استانی)، تولید و پخش ۱۷ خبر تلویزیونی، تولید و پخش ۸ خبر رادیویی، ارسال ۴ گزارش تصویری و ۴ گزارش رادیویی به تهران را از اقدامات خبر مرکز فارس اعلام کرد.

مدیرکل صدا وسیمای فارس تصریح کرد: تولید ۶ موشن گرافی معرفی عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، تولید نماهنگ، تولید و انتشار ۱۰ ویدیوکلیپ ویژه خاطرات رزمندگان، تولید ۵ پادکست ویژه شهدا، خاطرات رزمندگان، تولید و انتشار ۱۵ اینفوگرافی از دانستنی‌های دفاع مقدس در استان فارس، عملیات‌ها، آمار شهدا به تفکیک شهرستان‌ها ، تولید ۵ پوستر و اسلایدشو در وب سایت، تقطیع و انتشار ویژه برنامه‌های سیما، انتشار و توزیع در بستر شبکه‌های اجتماعی در دستور کار فضای مجازی صدا وسیمای فارس به مناسبت هفته دفاع مقدس قرار گرفت.

سهرابی اظهارداشت: در مجموع با بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه در حوزه‌های تولیدی در ۵۹۹ قسمت (برنامه و خبر) به مدت ۱۰ هزار و ۷۸۱ دقیقه، حدود ۱۸۰ ساعت در برنامه‌ها به این موضوع پرداخته شده است.
انتهای پیام/م

تولید و پخش ۱۰ هزار و ۷۸۱ دقیقه برنامه با موضوع دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.