مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: صدا و سیمای مرکز فارس با تمام وجود در خدمت موسسه قرآنی بیت الاحزان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس در بازدید از موسسه قرآنی بیت الاحزان در استهبان گفت: صدا و سیما بازوی رسانه‌ای موسسه می‌شود تا دغدغه تبلیغ نداشته و تنها به فکر آموزش باشد.

وی با بیان اینکه موسسه بیت الاحزان در یک حرکت انقلابی و با تاسی از امام خمینی(ره) این کار بزرگ را به ثمر رسانده است.

سهرابی با اشاره به اینکه رسانه ملی وظیفه دارد این نهاد مقدس را با هدف الگو گیری به دنیا معرفی کند، اظهارداشت: برنامه سازان صدا و سیما در بخش‌های مختلف با تولید برنامه‌هایی با محوریت موسسه بیت الاحزان ، باید کاری کنند که این اقدام بی بدیل، ارزشمند و خلاقانه به دنیا معرفی و شعب بیت الاحزان گسترش داده شود.

وی ادامه داد: مستندی فاخر نیز با موضوع موسسه بیت الاحزان تولید و به زبان‌های مختلف ترجمه می شود تا در شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش شود.

حجت الاسلام شاهسونی مدیر موسسه بیت الاحزان نیز گفت: این موسسه قرآنی در حال حاضر با بیش از ١٧٠ شعبه در سراسر کشور فعالیت می‌کند و از ١٥ کشور خارجی نیز پذیرش قرآن آموز دارد.

این موسسه سالانه حدود ٣٠٠ قرآن آموز را حافظ کل قرآن می‌کند.

مدیر کل صدا و سیما مرکز فارس علاوه بر بازدید از موسسه قرآنی بیت الاحزان با خانواده شهید مدافع حرم محسن الهی و خانواده دو شهید مهدوی آزاد در استهبان دیدار کرد.
انتهای پیام/م

بازدید مدیر کل صدا و سیما مرکز فارس از موسسه قرآنی بیت الاحزان

برچسب ها: صداوسیما ، قرآن کریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار