بروزرسانی جدید در راه است؛

مشکلات موجود در بازی FIFA 20 برطرف خواهند شد

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که قصد دارد با عرضه بروزرسانی تمامی مشکلات موجود در بازی FIFA 20 را برطرف کند.

مشکلات موجود در بازی FIFA 20 برطرف خواهند شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی FIFA 20 آخرین بازی عرضه شده از سوی شرکت الکترونیک آرتزو آخرین عضو از مجموعه FIFA است که نزدیک به یک هفته از انتشار آن می‌گذرد. این بازی هم مانند سایر عناوین، هنگام عرضه دارای مشکلات نسبتا زیادی است که بسیاری از گیمرها را درگیر خود کرده اما ایرادات موجود در این بازی به قدری زیاد است که باعث شده گیمرها در توییتر هشتگ #FixCareerMode را راه اندازی و به صورت خود جوش اقدام به رفع مشکلات بخش CareerMode بازی کنند.

شرکت الکترونیک آرتز به طور رسمی به گیمرهای خود قول داده است که مشکلات موجود در این بازی را به طور کامل رفع خواهد کرد. ایرادات موجود در این بازی حتی به هوش مصنوعی موجود در بازی نیز مربوط می‌شود و هوش مصنوعی بازی تیم‌های بسیار پرقدرت و مطرح جهان را در رده‌بندی تیم‌های ضعیف قرار می‌دهد؛ این در حالی است که تیم‌های ضعیف در رده بندی تیم‌های بزرگ قرار می‌گیرند و گیمرها مجبور به انتخاب آن‌ها در بازی هستند.

مشکلات موجود در بازی FIFA 20 برطرف خواهند شد

از دیگر مشکلات موجود در بازی می‌توان به وجود مشکلات بسیار زیاد در عملکرد و پاسخ بازیکنان به فرمان‌های گیمر، آسان بودن بیش از حدی سطح مبتدی بازی، وجود داشتن جواب‌های بی ربط در بخش داستانی و حتی وجود مشکلات زیاد در ساختار لیگ‌های موجود در بازی اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: معرفی بازی Super Mario Odyssey؛ یک بازی نوستالژی هیجان انگیز


شرکت الکترونیک آرتز با توجه به سابقه‌ای که دارد قطعا ایرادات موجود در این بازی را از طریق عرضه بروزرسانی برطرف خواهد کرد اما هنوز زمان عرضه بروزرسانی یا بسته الحاقی حل کننده این مشکلات اعلام نشده است. این شرکت همچنین قصد دارد رابط کاربری Squad Building در بخش Ultimate Team بازی را بهینه سازی کند تا گیم پلی این بخش و پاسخ دروازه بان‌ها در این بخش نسبت به اتفاقات موجود در بازی بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/

وجود مشکلات زیاد در بازی FIFA 20

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار