سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از کشف ۳۵ طاقه پارچه به ارزش ۶۸۰ میلیون ریال خبر داد.

کشف ۶۸۰ میلیونی کالای قاچاقبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت اظهار کرد: ساعت ۰۰:۱۰ بامداد امروز هفتم مهرماه ماموران انتظامی کلانتری ۲۰۸ ترمینال جنوب، هنگام گشت زنی در محدوده پایانه جنوب به راننده و کمک راننده یک اتوبوس مسافربری که در حال پیاده کردن مسافران و تخلیه بار از جعبه انبار اتوبوس بودند، مشکوک شدند.

سرکلانتر هفتم عنوان کرد: ماموران پس از مشاهده اتوبوس برای بررسی موضوع به خودروی موصوف نزدیک و به تحقیقات اولیه پرداختند و مشخص شد که تعدادی طاقه پارچه فاقد فاکتور و مجوز‌های های گمرگی با اتوبوس مسافربری حمل شده است.

وی با بیان اینکه محموله انتقالی مورد بازرسی قرار گرفت و مشخص شد که محموله شامل ۳۵ طاقه پارچه قاچاق می‌باشد، گفت: راننده اتوبوس و کمک راننده اتوبوس، به قاچاق کالا و خرید آن‌ها بدون مجوز‌های گمرکی اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۶۸۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، بیان کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر و متهمان به همراه اموال کشف شده برای سیر مراحل قانونی به کلانتری ۲۰۹ پایانه جنوب منتقل شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار