سردار اشتری با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد تجهیزات پلیس ایران بومی است، گفت: هوشمندسازی ناجا نیازمند پشتیبانی مالی و حمایت مسئولان است.

بیش از ۹۰ درصد تجهیزات پلیس ایران بومی است/ صدور گذرنامه موقت برای اربعینبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی به همت بنیاد تعاون ناجا با فعالیت ۳۲۰ غرفه و حضور ۳۱۲ شرکت و ۲۱ نماینده از کشور‌های خارجی آغاز به کار کرد.

وی افزود: این‌ نمایشگاه از امروز تا ۱۱ مهرماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و آماده بازدید عموم است.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه پلیس سعی دارد تا با استفاده از فناوری‌های روز مأموریت‌های خود را به خوبی انجام دهد، گفت: امروز در مسیر هوشمندسازی پلیس حرکت می‌کنیم و در این راستا زیرساخت‌های لازم در حال ایجاد و تقویت است و بر آن‌ هستیم تا سه سال آینده به این مهم برسیم.

سردار اشتری تصریح کرد: هوشمندسازی ناجا نیازمند پشتیبانی مالی و حمایت مسئولان است.


بیشتر بخوانید: هوشمندسازی پلیس ایران در دستور کار ناجا


فرمانده ناجا گفت: اقدامات ما در راستای هوشمندسازی پلیس به امنیت و آرامش بیشتر مردم منجر می‌شود.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد تجهیزات پلیس بومی و تولید داخل است که به همت همکاران من در ناجا و توسط همکاران وزارت دفاع و سازمان‌های مرتبط تولید شده است.

سردار اشتری تصریح کرد: در هفته ناجا از تجهیزات دیگری رونمایی خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی درباره اقدامات ناجا برای برگزاری راهپیمایی اربعین گفت: بیش از ۳۰ هزار نفر از نیرو‌های پلیس در مسیرهای چهارگانه به زوار اربعین خدمت رسانی خواهند کرد و پس از هفته ناجا نیرو‌های دیگری نیز به منظور تقویت سایر همکاران به مرز‌های چهارگانه اعزام می‌شوند.

سردار اشتری درباره صدور گذرنامه زیارتی موقت تصریح کرد: به دلیل حجم متقاضی صدور گذرنامه و برای تسهیل در روند خدمات رسانی به زوار اربعین گذرنامه‌های موقت صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

خدمات رسانی بیش از ۳۰ هزار نیرو‌ی پلیس در مسیرهای چهارگانه اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار