یک توریست در اقدامی احمقانه با وارد شدن به محل نگهداری شیرها و نزدیک شدن به یک شیر در باغ وحش برانکس نیویورک، جانش را در معرض خطر مرگ قرار داد.

اقدام احمقانه زن خام در باغ وحش نیویورک! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام احمقانه یک زن را در باغ وحش برانکس نیویورک به تصویر می‌کشد. این زن با بالا رفتن از حصار محدوده نگهداری شیرها تلاش کرد تا به یک شیر نزدیک شود. ویدئوی منتشر شده این زن را در حالی که در نزدیکی شیر آفریقایی ایستاده است و دست خود را در مقابل این حیوان درنده  تکان می‌دهد، نشان می‌دهد.

در ویدئوی منتشر شده شیر در حالی که به این زن زل زده است، دیده می‌شود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این زن با پریدن از موانع چوبی ایجاد شده در اطراف محل نگهداری شیرها براحتی توانست خود را به نزدیکی شیر برساند.

در این ویدئو صدای گردشگرانی که با دیدن این صحنه دچار ترس و وحشت شده‌اند شنیده می‌شود که می‌گویند: " این زن نباید این کار را انجام می‌داد."

این ویدئو از زمان انتشار در اینستاگرام تاکنون حدود ۹۰۰۰۰ بیننده داشته است. اقدام خطرناک این زن با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری در نظرات خود اقدام خطرناک او را مورد سرزنش قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " شاید این زن می‌خواهد بمیرد. این شیر بیچاره خیال می‌کند با یک دیوانه طرف است."

یکی دیگر از کاربران نوشت : " این زن یک احمق است. ابله به تمام معنا."

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که زن خام در باغ وحش رقم زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۴ تير ۱۴۰۱
زن دزوانه اگر شیر به هر شکلی به اون نزدیک میشد که احتمال اسیب وحود داشت به شیر شلیک میکردن و اونو میکشتن
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۴۶ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
نگاه شیر مثل نگاه عاقل اندر صفیه // خدایا جواب این احمق را من چی بدم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۱۹ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
شیر نر داره با تعجب نیگاهش میکنه و تو دلش داره میگه که چقدر این زن ناقص العقل و شیر نر باز تو دلش میگه فکر کرده این زن ابله اگه بخورمش منو اعدام میکنن یا ازم دیه می تونن بگیرن برای بازماندگانش شیر نر داره پیش خودش فکر میکنه این انسانه یا حیوان چون هیچ انسانی عاقلی نزدیک شیرها و حیوانات وحشی نمی شود احتمالا شیر نر تا حالا ترتیبشو داده یه قولپ آبم روش خورده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
شیر گرسنه نبود وگر نه از همچین لقمه چرب ونرمی نمی گذشت .