راهکارهای حجت الاسلام احمد پناهیان برای رشد معنوی جامعه اسلامی؛

اگر جامعه رشد نکرده باشد، امام حسین(ع) هم که باشی جامعه حرفت را گوش نمی‌دهد + فیلم

حجت الاسلام پناهیان در یکی از سخنرانی‌های خود به وجود پربرکت ولی فقیه در جامعه و لزوم انجام فرمایشات ایشان اشاره کرده است.

اگر جامعه رشد نکرده باشد، امام حسین(ع) هم که باشی جامعه حرفت را گوش نمی‌دهد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از موضوعات مورد توجه درباره انسان، موضوع رشد معنوی اوست تا در سایه آن بتواند به سعادت دنیوی و مهم‌تر از آن سعادت در آخرت دست پیدا کند. موضوعی که هدف خلقت بشر بوده و رسالت انبیاء نیز برای تحقق این هدف است.

در راستای این موضوع حجت الاسلام احمد پناهیان با اشاره به وجود پرسود ولی فقیه در یک جامعه، اشاره داشت: ۱۴۰۰ سال جامعه در اختیار امام عادل (ولی فقیه) نبوده است، اینکه الان ما در کشور ایران اسلامی خود از وجود نازنین رهبر معظم انقلاب بهره‌مند هستیم، جزء استثناها بوده و معجزه است که ضروری است قدر آن را دانست و به صحبت‌ها و پیام‌هایشان جامعه عمل پوشاند.

او ادامه داد: اگر جامعه پرورش پیدا نکرده باشد، امام حسین(ع) هم که باشی جامعه حرفت را گوش نمی‌دهد، ایشان که ولی فقیه هستند و نائب عام امام زمان(عج) و جایگاه خود را دارند.

در ادامه صحبت‌های کامل حجت الاسلام احمد پناهیان را درباره ضرورت رشد معنوی جامعه اسلامی مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
حرص دنیاطلبی و یکشبه راه صدساله را رفتن در جامعه ما سبب شده تا اکثریت افراد حتی انها که روزی ایثار گر و شهادت طلب بودند مرگ را برای همیشه فراموش کنند و دنیا و رفاه طلبی و منافع انرا هدف نهایی خود ببینند.
آخرین اخبار