مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: صدا و سیما در پوشش عزاداری‌های شهر‌های مختلف استان در ماه محرم عملکرد خوبی داشت که این موضوع قابل تقدیر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با قدردانی از صدا و سیما به خاطر پوشش برنامه‌های ماه محرم گفت: صداوسیما می‌تواند در زمینه‌های مختلف اثرگذاری مطلوب داشته باشد که امیدواریم این موضوع با همت و دقت بیشتری در استان قزوین اتفاق بیفتد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گفت: ترویج نماز جمعه، پخش خطبه‌ها و برنامه‌های ائمه جمعه می‌تواند یکی از برنامه‌های مهم صدا و سیما باشد که خوشبختانه صدا و سیمای مرکز قزوین تا به امروز در این زمینه عملکرد مطلوبی داشته است.

حجت الاسلام فاطمی نسب در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مدتی پیش از سوی مقام معظم رهبری منتشر شد، گفت: این بیانیه باید با سرعت و دقت بیشتری عملیاتی شود تا بدین وسیله با توجه به منویات مقام معظم رهبری در این بیانیه سبب پیشرفت روزافزون کشور شویم.

حجت الاسلام فاطمی نسب افزود: تا به امروز هم اقداماتی از سوی ائمه جمعه و ستاد‌های نماز جمعه صورت گرفته است، ولی این اقدامات باید روز به روز افزایش یابد و شاهد برنامه‌های عملیاتی در ستاد‌های نماز جمعه باشیم.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با قدردانی از دستگاه قضا گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا در یک فرصت مناسب ائمه جمعه استان قزوین برای دومین بار با آیت الله رئیسی دیدار کنند و مسائل و مشکلات استان قزوین را با او مطرح کنند.

انتهای پیام/ک

 صدا و سیما در پوشش عزاداری‌های ماه محرم عملکرد خوبی داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.