کارشناس روابط بین الملل شبکه سعودی ایران اینترنشنال عربستان را آسیب پذیر‌ترین کشور منطقه معرفی کرد.

هیچکس از سخنان سخنگوی ارتش عربستان علیه ایران قانع نشد/عربستان آسیب پذیرترین کشور منطقه است +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز شنبه نیرو‌های انصارلله یمن در واکنش به ادامه جنایت‌های ائتلاف متجاوز علیه مردم این کشور، تأسیسات نفتی آرامکو در عربستان سعودی را مورد هدف حمله پهپادی قرار دادند. این حمله پهپادی هوشمندانه به تاسیسات نفتی آرامکو، عربستان را دچار چالشی جدی کرد . تا حدی که آمریکا و متحدانش بدون ارائه هیچ سند و مدرکی انگشت اتهام خود را به سمت ایران گرفتند و سعی کردند از شکست مفتضحانه خود در برابر یمن، علیه ایران استفاده کنند.


بیشتربخوانید: بی‌بی‌سی شرم کن از این دروغگویی؛ آبروی نداشتت رو خرج ترامپ و بن سلمان نکن + تصاویر


صبح امروز نیز عربستان سعودی با برگزاری یک شوی تبلیغات برای اتهام زنی به ایران این ادعا را مجددا تکرار کرد . سخنگوی وزارت دفاع عربستان در این نمایش بدون ارائه هیچ مدرکی گفت: "موشک های کروز یا علی و موشک های نقطه زن در حمله به عربستان از ایران شلیک شده است."

اما کارشناس روابط بین الملل شبکه سعودی ایران اینترنشنال در گفت‌و‌گوی تلویزیونی زنده این شبکه سخنان و ادعا های سخنگوی وزارت دفاع عربستان را غیرقابل باور دانست و گفت:"هیچکس با این صحبت ها قانع نمی شود. این کارشناس ضمن اشاره به شکست های پی در پی عربستان سعودی این کشور را آسیب پذیر ترین کشور منطقه معرفی کرد.در ادامه ویدئوی مربوطه را مشاهده می کنید."

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حلیمی
۱۲:۵۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
دقیقا . این تحلیل زیباترین تحلیل در این مدت چند روزه است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
از بس که ظلم می کند
آخرین اخبار