اضافه شدن بخش موزه یونان باستان به عنوان Assassin’s Creed Odyssey

شرکت یوبیسافت اعلام کرد که قرار است بخش discovery tour از امروز در دسترس گیمرهای عنوان Assassin’s Creed Odyssey قرار گیرد.

اضافه شدن بخش discovery tour به عنوان Assassin’s Creed Odysseyبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Assassin’s Creed Origins یکی از عناوین موفق ساخته شده توسط استودیو یوبیسافت است که در زمان عرضه خود توانست نظر بسیاری از کاربران را جلب کند. اما شرکت یوبیسافت در این عنوان بخشی را اضافه کرد که تاکنون در هیچ کدام از نسخه‌های این بازی وجود نداشت و شرکت سازنده برای اولین بار آن را وارد مجموعه Assassin’s Creed کرده بود، آن بخش discovery tour نام داشت. داستان این نسخه از بازی در مصر باستان روایت می‌شد و شرکت یوبیسافت نیز محیط مصر باستان را به خوبی بازسازی کرده بود. بخش discovery tour نیز با هدف نمایش محیط و آشنایی گیمر با محیط مصر باستان طراحی شده بود، می‌توان گفت این بخش به نوعی یک موزه دیجیتالی محسوب می‌شود که برای آشنایی گیمر با محیط قدیمی مصر طراحی شده است.

در این بخش از بازی گیمر با مشخص کردن مکانی روی نقشه، به سوی یکی از افراد تاریخی مصر می‌رود و او به عنوان راهنما با گیمر همراه شده و دنیای مصر باستان را به گیمر نمایش می‌داد. همچنین در این بخش خبری از دشمن یا ماموریت در بازی نیست و مصر باستان در امنیت کامل به سر می‌برد.

اضافه شدن بخش discovery tour به عنوان Assassin’s Creed Odyssey

اما شرکت یوبیسافت به تازگی اعلام کرده است که بخش discovery tour برای عنوان Assassin’s Creed Odyssey نیز قرار است در دسترس قرار گیرد و این بار گیمر دنیای یونان باستان را مشاهده خواهد کرد. قرار است این تور گیمر را به بیش از ۲۹ منطقه در یونان باستان ببرد و شامل ۵ موضوع شهر‌های معروف، زندگی روزمره، جنگ، فلسفه، هنر، دین و اسطوره‌ها می‌شود که هر کدام به ترتیب هفت، نه، پنج، چهار و پنج تور مختلف دارند. همچنین راهنما‌های این تور افرادی مشهور در مصر باستان مانند لئونیداس و هرودوت هستند.


بیشتر بخوانید: هیدئو کوجیما از مراحل پایانی ساخت Death Stranding خبر داد


این بخش قرار است امروز برای کنوسل‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر با انتشار بروزرسانی رایگانی در دسترس گیمر‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/

گشت و گذار در یونان باستان با بخش discovery tour بازی Assassin’s Creed Odyssey

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار