هیدئو کوجیما از مراحل پایانی ساخت Death Stranding خبر داد

هیدئو کوجیما، یکی از بزرگ‌ترین سازندگان بازی‌های ویدئویی، با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود از مراحل پایانی ساخت Death Stranding خبر داد.

هیدئو کوجیما از مراحل پایانی Death Stranding خبر دادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Death Stranding یکی از مرموزترین عناوین دنیای بازی‌های رایانه‌ای است که سازنده این عنوان با انتشار اخبار و تصاویری مبهم و پراکنده از این بازی دائما ذهن گیمرها را درگیر خود می‌کند. هیدئو کوجیما سازنده این عنوان حتی از تریلر از این بازی منتشر کرد که به دلیل ظرافت بالای به کار رفته در ساخت آن، تقریبا هیچ کدام از گیمرها متوجه نشدند مسیر اصلی و داستان بازی درباره چه خواهد بود.

مراحل پایانی ساخت Death Stranding

هیدئو کوجیما به تازگی یک بروزرسانی جدید به زبان‌های ژاپنی و انگلیسی در توییتر خود منتشر کرد. او در توییتر خود راجع به چگونگی انجام شدن صحنه‌های آخر عنوان Death Stranding توسط Kojima Productions صحبت کرده است. این توییت بدان معنا است که عنوان جدید این شرکت تا ماه نوامبر برای عرضه آماده است.

کوجیما از پروژه بعدی خود می‌گوید

کوجیما همچنین به این مسئله اشاره کرد که او در حال آماده کردن خود برای "پروژه بعدی" است. البته این مسئله آنچنان هم شگفت‌آور نیست، از آن‌جایی که تقریبا همه تولیدکنندگان بازی همیشه قدم بعدیشان را در حرفه خود می‌دانند. ساختن بازی یک روند دائما در حال تغییر است و بازی جدیدی که امروز منتشر می شود مطمئنا حاصل ایده‌های کهنه، فکر شده و نسبتا قدیمی است. حدس خوبی که می‌شود در این زمینه زد این است که اثر بعدی کوجیما به فیلم نزدیک‌تر از همیشه می‌شود زیرا این تولیدکننده بازی معتقد است روزی بازی‌های ویدئویی با فیلم‌های سینمایی یکی می‌شوند. همچنین او از این که در این مسیر پیشگام باشد خوشحال می‌شود. او همچنین در رابطه با استریم و بازی‌های مبتنی بر فضای ابری در حال آماده سازی چیزهای بزرگی است، بنابراین ممکن است با آن مرتبط باشد.


بیشتر یخوانید: انتشار اطلاعات جدید بازی Greedfall


هیدئو کوجیما از مراحل پایانی ساخت Death Stranding خبر داد

سرانجام، كوجیما برنامه مربوط به Death Stranding را در Tokyo Game Show 2019 شرح داد. در ۱۲ سپتامبر به ما توضیح داده خواهد شد که چگونه این بازی به طور کلی جریان می‌یابد و "صحنه خاصی" نیز که به این مسئله مرتبط است در ۱۴ سپتامبر فاش می‌شود. در آخر نیز مانند سال گذشته، در تاریخ ۱۵ سپتامبر نمایش صحنه توسط هیدئو کوجیما و سیویو (یکی از بازیگران ژاپنی) Death Stranding برگزار خواهد شد. اخیراً کوجیما چگونگی مشابه بودن قابلیت چند نفره Death Stranding را با Spider-Man: Into the Spider-Verse مقایسه کرده است. وی همچنین به این مسئله اشاره کرد که کیانو اخیراً وی را ملاقات کرده است. عرضه عنوان Death Stranding در تاریخ ۸ نوامبر برای PS4 آغاز می‌شود. می‌توانید آن را از سایت آمازون خریداری کنید. نمایشگاه بازی توکیو (Tokyo Game Show 2019) از ۱۲ تا ۱۵ سپتامبر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

صحبت‌های کوجیما درباره پایان عنوان Death Stranding

برچسب ها: فناوری ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار